комунікативний підхід до навчання граматики

комунікативний підхід до навчання граматики


Главная Педагогика Комунікативний підхід до навчання граматики англійської мови на середньому етапі в загальноосвітній школі. < Пред. СОДЕРЖАНИЕ. Комунікативне навчання з'явилося в той час, коли були потрібні серйозні зміни в парадигмі навчання англійській мові. Традиційні методики не відповідали потребам дорослого населення Європи. Комунікативне навчання виявилося привабливим для тих, хто шукав більш гуманістичний підхід у викладанні, такий, при якому процес живої комунікації отримував пріоритет.


Существует представление, что эффективно обучить иностранному языку возможно только лишь тренируя навыки устной разговорной речи, т.е. работая над такими видами речевой деятельности, как говорение и слушание. Тем не менее, практика коммуникативного обучения показывает, что без введения в него элементов грамматики, формируемые речевые навыки не могут быть прочными.


Муниципальное автономное общеобразовательное учреждение. « Средняя школа № 102» с углубленным изучением отдельных предметов. «Коммуникативный подход в обучении грамматике английского языка как составная часть системы обучения английскому языку в рамках реализации ФГОС». Павлюшкина С.Н. учитель английского языка «МАОУ СШ № 102 г. Нижний Новгород». Как вы думаете, что бы ответили Вам Ваши ученики на вопрос о самом скучном и нелюбимом занятии на уроках английского языка? Правильно: изучение и отработка грамматических структур.


Комунікативне викладання мови або Комунікативний підхід (від англійської communicate) – інтерактивний метод вивчення іноземних мов, метою якого є оволодіння навичками розмовної мови та сприйняттям її на слух. На відміну від традиційних методів, які надають перевагу граматичній компетенції, комунікативний підхід спрямований на формування комунікативної компетенціїї, тому спілкування є водночас як кінцевою метою вивчення мови, так і засобом її досягнення.


Основною метою навчання англійської мови є формування і розвиток комунікативної культури студентів, навчання практичному володінню іноземною мовою. Сучасні педагогічні технології такі, як навчання в співробітництві, проектна методика використання інформаційних технологій, зокрема комп’ютера допомагають реалізувати визначений підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію навчання з урахуванням здібностей студентів, їхнього рівня навченості, схильностей і т.д. Серед численних проблем методики організація навчання граматичного матеріалу є дуже важливою. При комунікативному підході граматику вважають скоріше діяльністю, ніж предметом. Вона неперервно пов’язана з використанням мови.


Головним напрямом комунікативного підходу є навчання мовлення в умовах спілкування. Цей підхід визначився в результаті осмислення наукових досягнень в галузі лінгвістики, зокрема комунікативної лінгвістики, психології та теорії діяльності (О. О. Леонтьєв, І. О. Зимня, Ю. І. Пассов, С. Ф. Шатілов, Г. В. Рогова та інші). Згідно із загальноєвропейськими рекомендаціями Ради Європи, метою є не просто вивчення будь-якої мови, а вільне спілкування цією мовою, тобто формування в студентів іншомовної комунікативної компетентності. До структури.


⭐️⭐️⭐️⭐️⭐ Скачать бесплатно - дипломную работу по теме 'Навчання граматики англійської мови учнів основної школи за когнітивно-комунікативним підходом'. Раздел: Педагогика. Тут найдется полное раскрытие темы -Навчання граматики англійської мови учнів основної школи за когнітивно-комунікативним підходом, Загружено: 2013-03-14.


Грамматический навык является неотъемлемой частью всех видов речевой деятельности, формирование, совершенствование и развитие которых и является основной задачей обучения иностранным языкам. Успешное овладение иностранным языком на уроке произойдет только в том случае, если организовать учебный процесс так, чтобы ученики как можно точнее имитировали условия реального языкового общения.


Важливість комунікативного підходу при навчанні студентів полягає у тому, що від розвитку навичок іншомовного спілкування залежить не тільки результативність засвоєння учбової дисципліни, а й динаміка інтеграції в іншомовне соціальне середовище, адаптація у ньому, подолання різноманітних труднощів – емоційних, труднощів із зрозуміння сенсу матеріалу, спілкуванні тощо. Таким чином, граматика не викладається ізольовано, але часто використовується в ході комунікативних завдань, тим самим створюючи необхідність в конкретних аспектах граматики [5, c.79-91]. Базові стратегії навчання іноземних мов на основі комунікативного підходу це перш за.


Комунікативний підхід до навчання іноземним мовам учнів, тобто наближення до реального процесу спілкування, є методичним стандартом, розробкою та впровадженням якого займалися вітчизняні та закордонні вчені, починаючи з 60-70-х років ХХ століття, зокрема Б.В. Бєляєв. І.Л. Бім, Л.В. Биркун, Г. Відоусан, О.І. Вишневський, П.Б. Гурвіч, Г.О. Китайгородська, У. Літлвуд, Ю.І. Пассов, Г. Піфо, В.М. Плахотнік, В.Г. Редько, В.В. Сафіонова, Т.Л. Сірик, Н.К. Скляренко А.П. Старков, О.Б. Тарнопольський, Д. Хаймс тощо. Комунікативна методика припускає навчання граматики на функціональній та інтерактивній основі.


Т. В. Боднарчук. Навчання граматичного матеріалу (формування граматичної компетентності) - Лекції з дисциплін мовознавчого циклу і методики їх навчання - зарубіжна література, порівняльне літературознавство, методологія сучасного літературознавства, фоностилістика, теорія і практика перекладу, історія німецької мови, методика навчання першої іноземної (німецької) мови, методика навчання першої іноземної (англійської) мови в старших класах ЗОШ.


Вступ Ця курсова робота є дослідженням комунікативного методу навчання англійської мови як важливого, найбільш доцільного й ефективного методу навчання англійської мови. Актуальність даної курсової роботи полягає у тому, що ця категорія комунікативності є сьогодні основною платформою, об'єднуючою світову методику. Комунікативний метод навчання є найоптимальнішим, ефективним та результативним методом у процесі навчання англійської мови.. Наукова робота на урок Англійська мова скачати.


4. Комунікативний підхід передбачає органічне поєднання свідомих і підсвідомих компонентів у процесі навчання іноземної мови, тобто засвоєння правил оперування іншомовними моделями відбувається одночасно з оволодінням їх комунікативно-мовленнєвою функцією. 2. Цілі навчання англійської мови у початкових класах.


Комунікативний підхід у навчанні іноземних мов, насамперед, покликаний навчити вільно орієнтуватися в іншомовному середовищі, а також вміти адекватно реагувати в різних мовних ситуаціях. Процес навчання при цьому підході будується на основі певної моделі комунікації. Комунікативна спрямованість навчання граматиці в значній мірі сприяє ефективності навчання іноземної мови. Для продуктивного застосування граматичних засобів в процесі мовленнєвої діяльності необхідно вивчати їх семантичні та прагматичні особливості, аналізувати прагматичні установки висловлювань, які обумовлюють їх структурно-семантичну організацію і відбір відповідних граматичних засобів.


Комунікативний метод формування комунікативної компетенції. Увага! Якщо Ви не розумієте англійської граматику - це не Ваша вина! Вам просто її незрозуміло пояснюють. Ознайомся з Візуальною граматикою і перестань учити правила! Заповни форму нижче і отримай більш детальну інформацію на свою поштову скриньку. (Ірина Опеченик). Лінгвокарта - найпростіший шлях до розуміння англійської граматики! Прихильники комунікативного підходу вважали, що засвоєння іноземної мови відбувається за тими ж принципами - як засвоєння мовних засобів вираження тієї чи іншої функції. Протягом кількох років цей підхід д.


У практиці навчання іноземних мов застосовують часто і так званий лексичний спосіб подачі граматики, згідно з яким елементи окремих граматичних тем подаються як окремі лексичні одиниці. При цьому граматичні протиставлення між ними іноді не акцентуються. Прикладом лексичного способу подачі граматичного матеріалу може бути вивчення числівників, займенників тощо. В даний час широко використовуються структурно-функціональний, функціональний та комунікативний підходи в навчанні граматики. Провідними повинні бути комунікативний та функціональний при нині діючих цільових установках навчання іноземним мовам.


Комунікативна спрямованість процесу навчання є однією з провідних тенденцій сучасної методики викладання української мови. Вивчення проблем комунікації ведеться у різних напрямках. Лінгвістичні дослідження спрямовані на вивчення взаємодії мовних одиниць в процесі комунікації. При цьому інтеграція теоретичної лінгвістики і методики навчання української мови дає можливість формування комунікативної компетенції, яка пов'язана з мовною комунікативною діяльністю.


Комунікативна ціль навчання граматики в середній школі дозволяє сформулювати основні вимоги до обсягу граматичного матеріалу, який підлягає засвоєнню в середній школі: він має бути достатнім для використання у мовленні як засіб спілкування у визначених програмою рамках і реальним для засвоєння в конкретних умовах [26, c. 176-177]. Навчання граматики ІМ полягає у формуванні в учнів граматичних навичок, а також у визначенні активного та пасивного граматичного мінімуму. Основними компонентами граматичної компетенції як складника мовної компетенції є мовні знання і граматичні навички. Комунікативно-когнітивний підхід до навчання ІМ – це поєднання засадничих параметрів комунікативного й когнітивного підходів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз па беларускай літаратуры 5 класс цітова

голицына конспекты комплексно-тематических занятий 2-я мл группа интегрированный подход (фгос)

алла карпович русский язык 4 класс тренажёр классический