проектування меню електронного підручника
проектування меню електронного підручника
При проектуванні та розробці електронних підручників, як і інших електронних засобів навчального призначення, необхідно враховувати класичні дидактичні принципи, які наповнюються новим змістом, а також нові принципи, притаманні електронним засобам, які об’єктивно складно чи неможливо реалізувати у друкованих засобах навчання. Вікно програми має рядок назви та меню програми, кнопки керування вікном, панель інструментів поділено на дві частини (змістовну та інформаційну). У лівій (змістовній) частині розміщено зміст структурних блоків програми, а в правій (інформаційній) – інформація з її складових.
Процес створення електронного підручника можна поділити на чотири етапи: - проектування електронного курсу; - підготовка матеріалів для електронного підручника; - компонування матеріалів в єдиний програмний комплекс; - підготовка статистичних ілюстрацій. Проектування електронного курсу є важливим першочерговим етапом. Під час проектування здійснюється співвідношення наявних засобів та ресурсів з витратами на видання, оцінюється реальність проекту. Початковим етапом проектування мультимедійного курсу є розробка педагогічного сценарію.
Електронний підручник - це спеціальний пристрій або програмне. забезпечення, що використовується в освітньому процесі і замінює собою. традиційний паперовий підручник [1]. Концепція електронних підручників полягає в тому, щоб зробити їх. не просто замінниками паперових посібників, а інструментом навчання з. розширеними в порівнянні з традиційними підручниками можливостями. Основна перевага електронного посібника – інтерактивність (можливість. крім тексту можливість відкривати аудіофайли, відеоролики, копії різних.
Створений електронний підручник програмою FlipBook може містити в собі інтерактивні елементи, має красиву обкладинку, аркуші перегортаються. В підручнику є зміст (закладки), що дозволяє швидко знайти необхідну інформацію.. Відеоурок на урок Педагогіка скачати. Опис документу: Створений електронний підручник програмою FlipBook може містити в собі інтерактивні елементи, має красиву обкладинку, аркуші перегортаються. В підручнику є зміст (закладки), що дозволяє швидко знайти необхідну інформацію. Перегляд матеріалу. Вовк Віктор Тимофійович.
Електронний підручник – електронне навчальне видання із систематизованим викладенням навчального матеріалу, що відповідає освітній програмі, містить цифрові об’єкти різних форматів та забезпечує інтерактивну взаємодію. Електронні підручники здатні відкрити для дітей небачені раніше освітні можливості. Так, раніше про будь-які явища діти могли прочитати у підручнику, максимум – подивитися на мапу або ілюстрацію в книжці. Тепер же з метою ефективної організації процесу навчання можна використовувати мультимедіа-матеріали. Електронні підручники містять мультимедійний та інтерактивний контент, що .
Електронний підручник – принципи та технологія створення. Коміренко Г.Б. Електронний підручник – принципи та технологія створення В статті розглянуті основні принципи та технологія створення електронного підручника, надані методичні рекомендації щодо його побудови. Ключові слова: електронний підручник, принципи, технологія, етапи. При проектуванні і створенні електронного підручника, як і інших навчальних програм, потрібно дотримуватися психологічних принципів взаємодії людини і комп’ютера.
Для розроблення електронного підручника було використано дослідження за цим питанням В.М. Анохіна, М.В. Афанасьєва, О.Б. Плохої, Я.В. Ромашової. електронний підручник. 3. Гуревич Р. С. Проектування, створення та використання електронних підручників // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстерність, творчість, технології: зб. наук. пр. – Харків: НТУ “ХПІ”. – 2007. – с. 453 – 458. 4. Положення про електронні освітні ресурси.
Етапи створення електронного підручника. Формулювання вимог до підручника. Можна сформулювати список можливостей, що повинні бути в автоматизованій навчальній системі. Для користувачів . В електронному варіанті підручника чи посібника зазначені недоліки друкованого підручника можуть бути усунуті, бо в ньому можна розмістити таку кількість завдань кожного типу, яка необхідна для формування вмінь і навичок в учнів найнижчого рівня пізнавальних можливостей.
Електронні матеріали до підручника розміщено на сайті interactive.ranok.com.ua. © І. Ю. Ходзицька, Н. І. Боринець, В. М. Гащак, О. В. Горобець, Е. М. Даниліна, В. В. Крімер, В. В. Лапінський, І. В. Малєєва, О. Ю. Медвідь, Н. М. Павич, Ю. В. Палій, О. М. Пархоменко, Т. С. Пасічна, Ю. М. Приходько, Л. М. Рак, 2019. Метою дизайну є вирішення проблем проектування від найменшого елемента кон струкції до глобальних і навіть великих ідей. У сучасному світі дизайн стає інструментом комунікації між людиною та об’єктом ди зайну. гармоніювали із загальним меню. Дуже важ ливою є оригінальна подача закусок: від тра диційної до незвичайної і вишуканої. Перші страви класифікують за кількома ознаками (мал.
Навчальна дисципліна "Технології електронного видавництва" дозволяє формувати у студентів навички з проектування та прикладного розроблення електронних видань різних видів і різного ступеня складності. Навчальний посібник розроблений на основі узагальнення та систематизації даних, наведених у спеціалізованій літературі, та власних досліджень автора, опублікованих у монографіях, статтях у наукових фахових виданнях і тезах доповідей за матеріалами конференцій.
Електронний підручник покликаний не замінити друкований посіб-ник, а доповнити його за рахунок подання навчального матеріалу в ін-шому вигляді – за допомогою акцентів на ключових поняттях, тез та опорних схем, використання інтерактивних завдань, великої кількості мультимедійного ілюстративного матеріалу [3, 47]. 2. Вембер В. П. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 – тео-рія і методика навчання (інформатика) / Вембер В. П. ; НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008.
Електронний підручник покликаний не замінити друкований посіб-ник, а доповнити його за рахунок подання навчального матеріалу в ін-шому вигляді – за допомогою акцентів на ключових поняттях, тез та опорних схем, використання інтерактивних завдань, великої кількості мультимедійного ілюстративного матеріалу [3, 47]. 2. Вембер В. П. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 – тео-рія і методика навчання (інформатика) / Вембер В. П. ; НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008.
Проектування і програмна реалізація електронних підручників. Архітектура електронного підручника. При розробці електронного підручника була використана мова HTML, тому електронний підручник представляє собою web-сайт. Web-сайт -- це надзвичайно ефективний інструмент отримання знань -- він дає змогу навчатися величезній кількості людей . Web-сайт| розроблений спеціально для навчання повинен містити максимум наукової інформації, мінімум реклами, бути легким в управлінні для кожного користувача.
Електронний підручник має сучасний дизайн і відповідає ергономічним вимогам до комп'ютерних засобів навчання. Перше, це можливість включати в них сучасні (у тому числі мультимедійні) способи подання інформації, у вигляді навчальних програм, що використовують у тому числі засоби анімації. Друге, можливість включати інтерактивні засоби контролю знань для перевірки, у тому числі і для самоперевірки, і третє, при сьогоднішньому складному стані з підручниками, електронну версію легко "скинути" на диск або флешку і користуватися ним на домашньому комп'ютері. Якщо при цьому підруч.
Електронний підручник – це програмно-методичний комплекс, що забезпечує можливість студентам самостійного або за участю викладача освоєння учбового курсу або його великого розділу за допомогою комп'ютера [19]. Їх застосовування при проектуванні електронних підручників забезпечують наступні можливості: - наповнення, редагування й форматування тексту (текстовий редактор); - підготовка статичної ілюстративної частини (графічний редактор); - формування структури електронного підручника; - підготовка динамічної ілюстративної частини (звукових й анімаційних фрагментів); - підключення виконуючих модулів, реалізованих із застосуванням інших засобів розробки й ін.
У статті розкрито специфіку та подано характеристику технологічного етапу проектування електронного освітнього ресурсу на конкретному прикладі електронного посібника з латинської мови. Основними процедурами технологічного етапу визначено проектування дидактичних функцій, підсистем і макроструктури електронного посібника, структуризація змісту навчального матеріалу, вибір оптимальних методів навчання та способу управління навчальною діяльністю. Велику увагу у статті приділено опису макроструктури електронного посібника, що характеризує будову, організованість, упорядкованість, взаємозалежність .
Електронний підручник це програмно методичний комплекс що дозволяє самостійно вивчати певну навчальну дисципліну або її розділ і який об єднує за. Він не є альтернативою традиційним засобам навчання електронний підручник. До переваг електронних видань можна також віднести можливість використання комп ютерної графіки відеофрагментів та.
Проектування. мікропроцесорних систем. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Вінницький національний технічний університет. Проектування мікропроцесорних систем. Навчальний посібник. Аналоговий електронний ключ можна уявити як електронний аналог реле, що дозволяє МК замикати і розмикати контакт між двома точками схеми. Аналогові ключі швидші і компактніші ніж реле, не мають тремтіння контактів і вимагають менший струм для включення. Для перегляду результатів роботи програми з меню View (Вид) треба викликати вікна Registers (Регістри), Processor (Процесор), New Memory View (Новий вид пам’яті). Вікно Registers відображає поточний зміст регістрів загального призначення R0-R31.
Робота з електронною системою моделювання включає в себе три головні етапи: створення схеми, вибір та підключення вимірювальних приладів та активацію схеми – розрахунок процесів, які перебігають у пристрої, що досліджується. Меню Edit дає змогу редагувати схеми та копіювати екран. Команди Cut, Copy, Paste та Show Clipboard призначені для вирізання, копіювання, вставлення та прогляду змісту буферу обміну. 4. Змоделювати дворозрядний суматор. Загальні положення Для проектування вузлів і пристроїв комп’ютера широко використовуються методи аналізу та синтезу логічних схем, які отримали назву методів логічного проектування, які базуються на використанні алгебри логіки. 118. або булевої алгебри.
Цілі: навчальна: закріпити навички учнів по створенню комп’ютерних публікацій; розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Тип уроку: формування знань, умінь і навичок Хід уроку І.
Коментарі
Дописати коментар