практикум для класних керівників щодо визначення способу розвязання пропонованої проблемної ситуації
практикум для класних керівників щодо визначення способу розвязання пропонованої проблемної ситуації
Соціально-психологічний клімат - це якісний бік міжособистісних стосунків, що виявляється в сукупності психологічних умов, які сприяють або перешкоджають продуктивній діяльності колективу та всебічному розвиткові особистості в групі. Соціально-психологічний клімат у підлітковому колективі визначається реальними взаєминами між підлітками, їх вміннями та навичками етичної взаємодії. Він формується на основі суб'єктивної думки і ставлення до окремих людей, стилю взаємин, до групових норм і цінностей.
В ході такого семінару -практикуму можна ознайомити педагогів (класних керівників) з новими формами і методами роботи з учнями; звернути увагу на організацію виховної діяльності учнів з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей; показати різні форми проведення годин спілкування у системі роботи класного керівника.. Конспект на урок Психологія скачати. Тема: Нові форми роботи класного керівника з учнями. Сократ пропонував учням систему запитань, послідовні відповіді на які приводили до істини. Запитання для обговорення також можна взяти з бесід Сократа (Платон. Твори. Розв’язок проблемних ситуацій – метод навчання і виховання, який дає змогу наблизитися до практичної діяльності.
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників: "«Формування загальнолюдських моральних цінностей шляхом залучення учнів до різних форм позакласної діяльності», яка є складовою частиною виховної проблеми школи.
Семінар-практикум для класних керівників «Соціально-психологічні проблеми насильства в сучасному суспільстві». Підготувала практичний психолог Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Головацька Мирослава Анатоліївна. 2012 Мета: ознайомити учасників семінару з актуальністю проблеми насильства у дитячому середовищі; сфокусувати увагу на більш поширених проявах цього явища. Допомогти учасникам знайти своє місце у розв’язанні проблеми насильства серед дітей. Хід семінару. Вступне слово заступника директора з НВР. Насильство та його прояви в дитячому середовищі Жорстоке поводження .
7 Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Підготувати питання до анкетування учнів з вивчення розвитку особистості. 1 Правовиховна робота в класах ( звіти кл. керівників) Класні керівники. 2 Правовий захист від насильства над дітьми у сім’ї. Про посилення роботи щодо профілактики злочинності та насилля, запобігання дитячої жорстокості. Результати обговорення по класах фільму «Клас». Соціальний педагог Чорноморець Т.М., Психолог Ляхович І.Б. 3 Самоосвітній вернісаж з презентацією інноваційних виховних технологій. Класні керівники 1-11 класів.
2. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв’язання пропонованої проблемної ситуації. Дане засідання було проведено педагогом організатором Катаною В.Д., яка ознайомила із схемою організації роботи класного керівника з класом з даного питання та із психолого – педагогічними методами і прийомами у діагностико – корекційній роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою. Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів. Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості ( з досвіду роботи). Основні підходи до процесу соціалізації в школі. Практична частина.
Методика виховної роботи. Практикум : навчально-методичний посібник для студ. пед. ун-тів / кол. авт.; ред. О.О. Лаврентьєва. – Кривий Ріг : КДПУ, 2011. – 102 с. Класний керівник, функції та обов’язки класного керівника, система виховної роботи, напрями виховної роботи, форми виховної роботи. Педагогічна діагностика, педагогічний прогностика, контроль, методика та техніка вивчення учнів та учнівського колективу, програма вивчення особистості, учнівського колективу. Фактори здоров’я, критерії здорового способу життя, напрями виховної роботи щодо збереження репродуктивного, психічного і фізичного здоров’я учнів. Фізична культура.
МО класних керівників та класоводів. Тематика виховних проблем класних керівників. Засідання МО класних керівників. МО учителів суспільно-гуманітарного циклу. МО природничо-математичного циклу. працюють класоводи, класні керівники. Сіряченко Юлія Василівна. 1. стаж. Проблемні питання, над якими. працюють класоводи, класні керівники. 1.
Мета: сформувати в учнів поняття про способи розв’язання конфліктів та правила поведінки в конфліктних ситуаціях. Навчитись моделювати ситуацію з конструктивним розв´язанням конфлікту. Обладнання: підручник «Основи здоров’я» Н.М. Поліщук, -К, «Генеза», 2006; наочність. Терміни та поняття: конфлікт, розв’язання конфлікту, правила поведінки в конфліктних ситуаціях. Тип уроку: комбінований. Мета: сформувати в учнів поняття про способи розв’язання конфліктів та правила поведінки в конфліктних ситуаціях. Навчитись моделювати ситуацію з конструктивним розв´язанням конфлікту. Обладнання: підручник «Основи здоров’я» Н.М. Поліщук, -К, «Генеза», 2006; наочність.
Методичне об`єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах. Формування навичок здорового способу життя і активного відпочинку Формування умінь та навичок підтримувати та зберігати міжособистісну злагоду, запобігати та мирно розв’язувати конфлікти, вміти співпрацювати в групі та колективі Формування ціннісних пріоритетів до навчання в. 22. Алексійчук Л.А. 23 Шульгіна Н. М. Створення ситуації успіху –. запорука виховання успішного школяра. Роль сім’ї у.
Пропонований “Практикум з педагогіки” побудовано на основі системології та її складових – технологічного контекстового підходу. Він має три розділи: “Загальні основи педагогіки”, “Дидактика” та “Теорія і методика виховання”. Кожна тема складається з теоретичного та практичного блоків. Практичний блок містить проблемні питання, різнорівневі педагогічні задачі, тести, практичні завдання тощо. Розрахований на викладачів, студентів вищих і середніх педагогічних закладів освіти, а також на різні категорії педагогічних працівників. ISBN.
- визначення критеріїв добору рішення; - відбір оптимальних розв'язань задачі. “Косметика”. Опис ситуації: Класний керівник 10 класу, заходячи до школи, зустріла свою ученицю Оксану. Обличчя дівчини із-за товстого шару декоративної косметики знов було схоже на обличчя якогось папуаса з войовничого племені. Вчителька вже одного разу намагалася пояснити десятикласниці, що із-за зловживання косметикою та має вульгарний вигляд. Але Оксана тільки відмахнулася: "Ви нічого не розумієте в сучасній моді". Опис ситуації: Сьогодні молода вчителька Ірина Володимирівна проводила контрольну роботу в 7 класі. Всі учні старанно працювали, у класі було тихо.
Проблемна ситуація характеризує певний психічний стан учня, що виникає в процесі виконання завдання, для якого немає готових засобів і яке вимагає засвоєння нових знань про предмет, способи або умови його виконання. Умовою виникнення проблемної ситуації є необхідність в розкритті нового відносини, властивості або способу дії [1] . Проблемна ситуація включає три головні компоненти: 1) необхідність виконання такої дії, при якому виникає пізнавальна потреба в новому невідомому відношенні, способі або умови дії; 2) невідоме, яке повинно бути розкрито в проблемної ситуації; 3) можливості учнів у ви.
Міжрегіональна академія управління персоналом. Практикум з менеджменту. Частина 2 Навчальний посібник. Київ 2006. Рекомендації до розв’язання та оформлення задачі Психотип особистості визначити за допомогою психологічно-го тестування “Визначення психологічного типу особистості”. Психологічне тестування: “Визначення психологічного типу особистості”. 1. У кожній з 28 пар виберіть твердження (а) або (б), яке вам більш підходить. Пам’ятайте, що серед них немає поганих або гарних, правильних або неправильних, усі вони рівноцінні.
Методичнй порадник щодо організації роботи класного керівника у професійно-технічному навчальному закладі розроблений на допомогу класним керівникам, заступникам директорів з навчально-виховної роботи, методистам, майстрам виробничого навчання, практичним психологам та соціальним педагогам ПТНЗ. У пораднику використані матеріали практичної діяльності ЦПТО м.Житомира, ДНЗ “Бердичівське ВПУ”, ДНЗ “Житомирське вище професійне технологічне училище”.
Семінар - практикум. «Теоретичні, методичні засади навчально – виховної роботи з дитиною щодо питань безпеки життєдіяльності». 1. Теоритична частина. · Проведення освітньої роботи з. формування у дітей знань про небезпечні ситуації; · Орієнтовні види діяльності та форми організації навчально – виховного процесу . Формування у кожного вихованця активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки, озброєння його знаннями та навичками безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дитячому садку тощо, збереження та зміцнення здоров'я, формування здорового способу життя дошкільнят — одне з найактуальніших завдань роботи педагогічного колективу кожного дошкільного навчального закладу.
Найціннішим у процесі аналізу розв’язання правових ситуацій на уроках правознавства є те, що учні мають можливість відстежити дію правових норм у конкретних юридичних ситуаціях, а це, в свою чергу, формує в них усталене уявлення про право як ефективний регулятор суспільних відносин. Отже, форма організації навчання є важливою дидактичною проблемою, яка безпосередньо впливає на результативний компонент навчального процесу.
Коментарі
Дописати коментар