моральне виховання школярів 5 9 класів

моральне виховання школярів 5 9 класів


На сучасному етапі розвитку суспільства моральне виховання молоді є одним із головних завдань загальноосвітньої школи. Важливе місце у структурі морального виховання посідають моральні якості особистості. Невизначеність у проблемі системності та типології моральних якостей перешкоджає єдності вимог до моральної вихованості особистості. В цій роботі розглядаються шляхи формування моральних якостей особистості, якими молодші школярі керувалися б у своїй поведінці в реальних життєвих ситуаціях.. Стаття на урок Педагогіка скачати.


Напрями морального виховання школярів визначаються його завданнями, які спрямовані на: — формування в учнів моральних понять, переконань . У свій час Ш.О. Амонашвілі запроваджував у своєму класі уроки людяності, на яких діти вправлялися в морально-етичних, гуманних вчинках із застосуванням трьох основних форм: за допомогою уяви,коли дитина інсценує в уяві свою можливу поведінку в передбачуваній ситуації; за допомогою рольової гри,коли дитина чи група дітей моделюють можливу дійсність, розігруючи її, виконуючи різні ролі; за допомогою дійсності,коли діти чинять. так чи інакше в реальних умовах: в сім'ї, школі, на вулиці3.


Моральне виховання — це виховний вплив школи, сім'ї, громадськості, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі та практичної діяльності. Моральне виховання — дуже важка робота для вчителя, тому що не завжди збігаються вимоги школи і сім'ї, у суспільстві відбувається багато негативного, нелегко скласти програму виховної роботи, усе в ній передбачити і виконати.


Вічним джерелом цієї проблеми є нестримне прагнення кожної людини визначитись з основами своєї діяльностіпоказати те чому завдячує людинароблячи той чи інший крок у своєму житті. Невідємною ланкою духовності людини є її культура. Поняття культура нерозривно повязане з усіма видами діяльності людини: політичнимекономічним правовим релігійним етичним художнім тощо.


Моральне виховання– виховна діяльність школи, сім’ї з формування в учнів моральної свідомості, розвитку морального почуття, і навичок, умінь, відповідної поведінки. Моральне виховання розпочинається в сім’ї, продовжуючись у процесі соціалізації особистості. Його основу вкладають загальнолюдські та національні цінності, моральні норми, які є регуляторами взаємовідносин у суспільстві. Серед таких норм – гуманізм і демократизм, що відображаються в ідеалі вільної людини з високорозвиненим почуттям власної гідності, поваги до гідності іншої людини.


Моральне виховання школярів у названих вище закладах освіти передбачає створення такого соціально-психологічного клімату, таких педагогічних умов, які всебічно сприяють розвитку особистості, їх прагненню виробити в собі позитивні моральні якості. З метою організації роботи з морального виховання учнів 5–9 класів у Вовковинецькій школі-інтернаті для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків, у Переяслав-Хмельницькій школі-інтернаті та в Херсонському ліцеї інтернатного типу у ході констатувального експерименту учням пропонувалось виділити найбільш характерні структурні елементи моральних понять і відповісти на питання: «Що таке доброта і як Ви її розумієте?», «Яку людину.


Курсова робота«Моральне виховання молодших школярів» ЗМІСТ ВступРоздiл I. Теоретико-методологічні основи морального виховання молодших школярів у процесі навчвння1.1. Об’єкт дослідження – процес морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – зміст, форми і методи формування у молодших школярів моральних цінностей. Мета дослідження: обґрунтувати та експериментально перевірити модель морального виховання молодших школярів у процесі їхнього навчання та виховання. Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що успішне моральне виховання молодших школярів у процесі навчання у сучасній школі буде відбуватися бульш ефективно за таких умов


Духовно-моральне виховання учнівської молоді як умова ціннісного становлення особистості. У статті розкрито аспекти духовного-морального виховання учнівської молоді. Із педагогічної точки зору моральне виховання розглядається як цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття й поведінку вихованців з метою формування в них моральних якостей, що відповідають вимогам суспільної моралі [5]. Наявні трактування поняття "моральне виховання" науковцями.


Опис педагогічного досвіду з виховної роботи. класного керівника 6-а класу. Котій Наталії Володимирівни. Місце роботи: Запорізька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 65 Запорізької міської ради Запорізької області. Посада: вчитель англійської мови, класний керівник 6-а класу. Більш тісне знайомство з батьками школярів, систематичні консультації з їх першою вчителькою. У такий спосіб вивчався психологічний клімат та емоційне життя у вже сформованому в початкових класах колективі. Головне завдання морального виховання базується на ефективності виховання, яке містить в собі аспекти правового, морального, релігійного, трудового, естетичного виховання.


Тема работы: Моральне виховання підростаючого покоління по предмету Педагогика. Размер: 58.73 КБ. Содержит 57132 знака, 0 таблиц и 0 изображений.Вступ .Дана робота присвячена формуванню морального якостей особистості молодших школярів. Формування основ особистості пов язане з вихованням моральних. Таким чином, потрібно вирішити завдання морального виховання учнів молодшого шкільного віку, започаткувати у школярів позицію морального світосприйняття, розумово-вольовий компонент душі, піднести їх рівень культури в даному аспекті можливо лише при умові побудови відповідного цілеспрямованого процесу.


3. Які умови сприяють успіху морального виховання школяра? Моральне вховання – це цілеспрямований процес взаємодії вихователів і вихованців, спрямований на оволодіня школярами моральною культурою, яка визначає ставлення школярів до навколишнього світу. Моральна культура —це найголовніший компонент духовного життя людини, який характеризує її досягнення в оволодінні основами моралі як сукупності принципів, вимог, норм, правил, які регулюють дії в усіх сферах її життя, у формуванні моральної свідомості, розвитку моральних пючуттів, виробленні звичок моральної поведінки особистості.


Проблема морального виховання може бути розв'язана за умови формування в підростаючого покоління відповідної системи цінностей, заснованої на відновленні культури серед молоді. Сучасна школа з її колективом педагогів, учнів і батьків має забезпечити активне включення у суспільно перетворюючу діяльність, формування інтелектуальних, емоційних, ділових, комунікативних здібностей учнів доактивно-деятельностному взаємодії навколишнім світом. >Реферат на задану тему: "Формування орфографічних умінь і навиків школярів 5-9 класів". Нові надходження.


Духовно-моральне виховання молодших школярів — один з головних критеріїв навчання. А.М.Сердюк, М.С.Семіч. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м.Мелітополь. Розкриття можливостей духовно-морального виховання учнів початкових класів під час навчальної діяльності, розвиток духовно-моральних якостей особистості у молодших школярів, аналіз стану проблеми духовно-морального виховання, опис методів дослідження морального виховання у навчальній діяльності – все це допоможе розкрити значимість духовно-морального виховання.


Визначено чинники, що сприяють процесу виховання моральних цінностей в учнів початкових класів. Ключові слова: виховна робота, виховання, молодші школярі, моральне виховання, моральні цінності, особистість, позакласна робота. П. остановка проблеми. Процес становлен-ня сучасного суспільства потребує розви-тку української національної системи виховання, в основу якої будуть покладені провідні прин-ципи моралі, гуманізму та демократизації. Стає очевидним, що активним суспільним суб’єктом має бути людина з високим рівнем свідомості, творчої активності, відповідальності, яка керу-ється у своїй діял.


ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (методично-практичний посібник з етики віри та релігієзнавства) \Упорядники: Каліберда Г.А., Лисяк Л.А. – Полтава: ПОІППО, 2005. – 40 с. Рецензенти: Лобач О.О., кандидат педагогічних наук, доцент ПДПУ Крилевець М.П., завідувачка відділом початкових класів та дошкільного виховання ПОІППО. Методично-практичний посібник створений на допомогу вчителю початкових класів (вихователю дошкільного закладу) з метою кращого засвоєння дітьми тем морально-етичної проблематики, факультативного курсу етика віри та релігієзнавства. Може бути використаним у гуртковій.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз па беларускай літаратуры 5 класс цітова

голицына конспекты комплексно-тематических занятий 2-я мл группа интегрированный подход (фгос)

алла карпович русский язык 4 класс тренажёр классический